Årets flickvän går till - mig

Ibland får jag ju snilleblixtar och igår hände det. Daniel hade bestämt att åka och städa/tvätta bilen samt byta däck idag. 
Inte bara för allt han gör för mig, jag ville göra honom glad med en överraskning - så detta var perfekt.
Hans morgon började ju åt skogen, han jobbade natt och fick sluta tidigare och var hemma kl 6:45, men hade glömt sina nycklar och kom inte in i porten. Jag hade min telefon på ljudlös och somnade kl 3, men vaknade till 07:05 och kände att jag ville kolla till mobilen, vad klockan var. 3 missade samtal, varav ett från porttelefonen... 
Där ute stod en kall, huttrande - men glad Daniel, aldrig sett honom så glad att se mig tror jag :D 

Med den starten på dagen så var det perfekt med en överraskning, så medan han sov så plockade jag upp Ola - världens bästa, som kvällen innan givetvis sa "ja" till mitt förslag. Han har ju dessutom ett företag där han säljer tjänster inom bilvård, så ingen var ju bättre ämnad att hjälpa mig än han!
Vi körde iväg (känslan av att gå bakom ryggen på Daniel med detta fuffens ihop med Ola - det kunde inte kännas mer rätt;) och hamnade i Nybro där han har sitt garage. Ola bytte däck och dammsög, medan jag torkade ytor invändigt.
Sen åkte vi till hans föräldrar där han tvättade, avfettade och lade på alla möjliga sorters medel - bilen såg verkligen ut som ny när han var klar! Han är proffs!
Erbjuder dessutom att åka och hämta/lämna bilen åt folk och göra den skinande ren! Återkommer med pris för tjänsten i senare inlägg !

Daniel blev jätteglad över vår uppoffring som höll i sig i 4h ungefär, han sa att bilen aldrig varit så fin.

Jag älskar känslan över att göra folk glada, allra helst de jag älskar mest!

Och Ola - vad vore jag utan dig i mitt liv, så många gånger du ställt upp på mig <3 En vänskap som kommer vara för alltid!

Före
(null)

(null)

(null)

Under tiden:
(null)


(null)

Efter:
(null)


Tack tack tack igen!
(null)
Vänner sedan jag var 14...!!