Online shopping

Idag var det jag som klickade mig fattig. Viktiga saker och påfyllnad, men ack så snabbt slantarna rullar iväg. Att man genom några klick på telefonen kan bli av med pengar, det är ganska häftigt - och skrämmande ändå.

Jag klickade iallafall hem en skötväska, vilket kommer underlätta vardagen en hel del. Liberos väska som vi fick på BB har varit helt okej men börjar bli för liten.
Så det var dags.
224kr, har kostat 749kr;
(null)
babyshop.se

Köpte också reflexer till barnvagnen och oss själva. Jag förstår inte folk som går ut utan, med livet som insats…?! 
(null)

(null)

babyland.se

Så viktigt - och man kan aldrig synas för mycket.

En annan grej som behövde kärlek är mitt hår. Ett sulfat/parabenfritt schampo/balsam/leave-in-conditioner och hårmask fick det bli! 
Ref illuminating color. Aldrig testat, ska bli spännande att se hur mjukt och vårdat håret blir :)

(null)
(null)
lyko.com

Pengar är till för att spenderas, visst?