Födelsemärken

Idag hade jag bokat en tid för att kolla upp mina födelsemärken. Jag har ju en typisk svennebananhud… Med det ljusa håret och fräknarna kommer det märken på köpet, inte minst när man exponerat sig en del i solen genom åren…
Det var ett par år sedan jag kollade dem sist och nu var det dags igen.

Besöket gick bra, men jag kommer kanske behöva ta bort ett par stycken, vi får se hur det blir med det, men det var inga märken som såg farliga ut än iallafall :)

Mamma tog hand om Lunis under tiden och hon hade somnat i vagnen. 
Min mamma, Lunas mormor, som alltid ställer upp på oss. Jag är så glad att jag har henne, vi har fått en helt ny och fantastisk relation sedan Luna föddes. Hon har alltid funnits där för mig, men allt är på en helt ny nivå nu.
Vi älskar henne, hela familjen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bildbomb på minimonstret <3 Som vanligt kan jag inte bara välja ut en bild, hon är ju söt på alla kort……