Kurragömma och svensk seger

Jaha hörrni, det har blåst friskt utanför dörren i ett dygn men nu verkar det lugnat sig lite. Vi har hållt oss inomhus och idag har jag underhållit dottern med att springa o gömma mig medan hon snabbt som attan kryper efter mig för att leta upp mig. Hennes skratt när jag visar mig o säger tittut - det kommer alltid leva i mitt minne! Älskade unge vad du gör mig lycklig! 
Ikväll har min bästis räddat mig genom att låna ut sitt Viaplay-konto så jag o Daniel kunnat kolla EM-finalen i handboll mellan Sverige och Spanien. En riktig rysare och alla mina naglar har rykt, samt tryckte jag nog i mig en halv nutellaburk utan att ha ett minne av det ens! 
Att vi tog hem GULDET i slutsekunden, på straff - det var det häftigaste jag sett inom idrott på länge! 

Magisk dag!

Kan vi förresten ta en tyst minut för hur mycket hår Luna har ryckt av från mig. Ser ni polisongerna?! Oooonge!

(null)

(null)
Tur du är så jäkla söt och go! Det kommer rädda dig många gånger !

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)