En fredag hos Mathilda m familj

Jag får stressutslag av att logga in här på bloggen nu, då vi har haft fullt upp dessa dagar/veckor o jag ska försöka hinna ikapp här. Det blir lite huller om buller..
För ett par veckor sedan åkte vi hem till mathilda m familj, åt gott, umgicks och spelade kubb!
Jag är en dålig förlorare - men tydligen en ännu värre vinnare. Först spelade jag o mathilda på lag mot enbart Victor, då Daniel nattade luna i vagnen. Vi spöade honom och jag kan ha slängt ur mig något i stil med att jag hoppas han är bättre på att fånga tjuvar än att kasta kubb (han är polis). Vi kan också ha dansat runt honom o sjungit olämpliga saker.
Han tog det bra, o snart kom förstärkning tillbaka och vi körde en ny runda.
Dessvärre hade de knappt en chans mot oss, så vi vann igen.
Hade jag mött mig själv hade jag tryckt ner en grästuva i svalget på mig, då jag hatar dryga vinnare.
Tur jag hade ett snällt motståndarlag.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)