Grattis min älskade 1-åring!

2021.05.27
Vår lilla älskling blir med den enkla matematiken ETT helt år gammal idag.
Hur ska man ens sammanfatta detta år?
Ett heeeelt underbart äventyr och så mycket större än vad jag kunnat sammanfatta det som.
Jag är 100% ödmjuk inför att en tuffare framtid kan komma, med trots och sömnbrist osv, men fram till idag kan jag verkligen inte klaga en sekund på någonting.
Hon är verkligen så enkel, glad och kärleksfull o ger så mycket av sig själv.

Idag för ett år sedan låg jag på BB, ensam med Luna (Daniel fick inte vara med pga Corona-pandemin, han fick som tur var närvara på förlossningen iallafall). 
Jag minns att jag kände mig redo att åka hem, men de ville ha mig över natten för att kolla så att allt fungerade med amningen. 
Det var och blev aldrig några problem (förutom två mjölkstockningar några veckor senare).

Helt ofattbart att det var just Du där inne, tacksamheten över det går inte att beskriva i ord.
Vi älskar dig, helt enkelt. Och vi kommer alltid stå vid din sida och stötta dig, så länge vi lever. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)