Förskola

Sedan i tisdags har Luna gått heltid på förskolan, jag har för visso kunnat kompa ut kl 15 ungefär, så det har inte blivit så långa dagar ändå.
Jag cyklar med henne till förskolan, hon åker i cykelvagn med glädje medan mamman trampar som en blådåre. 1 timmes cykling för morsan varje dag blir det nu…

Redan de första dagarna hade hon tagit en stor plats i gruppen med sitt glada humör och tack vare att hon är så snäll och inkluderar alla i sin lek, så följer många henne och vill vara där hon är. Jag är inte det minsta förvånad, hon har alltid haft ett hjärta av guld.

"Hejdå mamma", en kram och en puss, sen går hon gladeligen in till sina kompisar och leker. Första dagen darrade läppen lite och det var nära till tårar när jag hämtade henne, glad över att jag kom. Sedan dess har det varit glädje både vid hämtning och lämning. 


Tacksamheten över denna lilla människa och att få följa henne <3 


(null)